Mlade umove predavanjem na temu „Sigurno u svijet financija“ obrazovao je Ivan Mučnjak, voditelj Direkcije za praćenje zaštite potrošača i edukaciju HANFA-e. Odslušali su ih učenici 7. i 8. razreda u osnovnim školama u Štrigovi, Svetome Martinu na Muri i Murskom Središću. Organizator predavanja, uz HANFA-u i same škole, bila je Udruga za zaštitu potrošača „Međimurski potrošač“ na čelu s predsjednikom Zlatkom Polišanskim.

– Udruga „Međimurski potrošač“ osnovana je 2004. godine, a pomaže potrošačima davanjem savjeta i organiziranjem edukacija, ali kao i sve udruge za zaštitu potrošača u Hrvatskoj imamo problem što nemamo zaposlenih, već se sve bazira na volonterskom radu. Pojedine općine u Međimurskoj županiji ne žele financirati rad udruga potrošača, iako one uredno pružaju savjete i njihovim građanima. Udruga je član Saveza udruga za zaštitu potrošača Hrvatske, koji se sa Savezom udruga za zaštitu potrošača „Potrošač“ ujedinio u novi savez, budući da smo svjesni da samo ujedinjeni možemo nešto postići i postati ravnopravnim partnerima zakonodavnim i izvršnim vlastima u zaštiti potrošača – kaže Polišanski.

Protekle godine Udruga je tako organizirala čak 16 tribina: u suradnji s ČAKOM-om tako su održane tribine na temu javnih usluga prikupljanja otpada (Čakovec, Novo Selo Rok, Štefanec, Ivanovec), s HAKOM-om na temu problema u mobilnoj telefoniji i internetu (Donji Vidovec) te zaštite korisnika elektroničkih komunikacija (Čakovec, Mursko Središće, Sveti Martin na Muri), s Međimurje plinom o mogućnosti promjene ugovora (Vratišinec), s HANFA-om na temu financijske pismenosti (Belica), dok su tribine o zaštiti prava i interesa potrošača održane u Nedelišću, Prelogu, Kotoribi, Svetoj Mariji, Goričanu i Donjem Kraljevcu.

– U pripremi su i edukacije za škole s područja Grada Čakovca, dok će se barem jedno predavanje na temu financijske pismenosti sigurno održati i u Prelogu. Za građane ćemo organizirati tribine i prigodom Svjetskoga dana potrošača (18. ožujka) – dodaje predsjednik Udruge, koji je u prošloj godini tijekom čak 165 dana u godini prosječno barem tri sata dnevno ili ukupno gotovo 500 sati bio dostupan potrošačima za pomoć.

Savjete „Međimurskoga potrošača“ možete potražiti u Prelogu utorkom od 9 do 11 sati, u Čakovcu srijedom od 9 do 12 sati te u Murskome Središću utorkom od 17 do 19 sati i četvrtkom od 9 do 11 sati. Više detalja dostupno je na njihovoj web stranici.

______________

Preuzeto sa: https://regionalni.com/strucnjaci-iz-hakom-a-na-savjetovanju-potrosaca-prisutne-upoznali-s-brojnim-propisima/