Želite pomoći?
Pridružite nam se!
Telefon:
099 534 54 92
040 396 393 (srijedom od 9:00 do 14:00 sati)
e-mail:
udruga@medjimurski-potrosac.hr
Udruga za zaštitu potrošača “Međimurski potrošač” je neprofitna, neovisna, nevladina organizacija koja se bavi zaštitom interesa potrošača.
Kako možete pomoći udruzi?
Učlanjenjem
Postanite član Međimurskog potrošača i podržite njihov rad. Učlanjenjem doprinosite njihovom postojanju i omogućujete im da nastave štititi potrošače1.
Informiranje
Edukacija je ključna. Informirajte se o svojim pravima kao potrošač i podijelite tu informaciju s drugima.
Savjetovanjem
Ako imate pitanja ili probleme vezane uz potrošačka prava, obratite se “Međimurskom potrošaču”. Oni vam mogu pružiti savjete i pomoći u ostvarivanju vaših prava.
Podnošenje pritužbi
Ako naiđete na probleme s davateljem usluge, možete se obratiti Međimurskom potrošaču ili Europskom potrošačkom centru Hrvatska. Europski potrošački centar također prima pritužbe na eccnet-hr@ec.europa.hr ili putem besplatnog telefona za potrošače 0800 414 414 (radnim danima od 10 do 14 sati).
Vaša podrška i svijest o potrošačkim pravima doprinose boljoj zaštiti svih nas!