Želite pomoći?

Pridružite nam se!

Pristupnica je BESPLATNA, kao i članarina u udruzi “Međimurski potrošač”

Telefon:

099 534 54 92
040 396 393 (srijedom od 9:00 do 14:00 sati)

e-mail:

udruga@medjimurski-potrosac.hr

Udruga za zaštitu potrošača “Međimurski potrošač” je neprofitna, neovisna, nevladina organizacija koja se bavi zaštitom interesa potrošača.

 

Kako možete pomoći udruzi?

Učlanjenjem
Postanite član Međimurskog potrošača i podržite njihov rad. Učlanjenjem doprinosite njihovom postojanju i omogućujete im da nastave štititi potrošače1.

Informiranje
Edukacija je ključna. Informirajte se o svojim pravima kao potrošač i podijelite tu informaciju s drugima.

Savjetovanjem
Ako imate pitanja ili probleme vezane uz potrošačka prava, obratite se “Međimurskom potrošaču”. Oni vam mogu pružiti savjete i pomoći u ostvarivanju vaših prava.

Podnošenje pritužbi
Ako naiđete na probleme s davateljem usluge, možete se obratiti Međimurskom potrošaču ili Europskom potrošačkom centru Hrvatska. Europski potrošački centar također prima pritužbe na eccnet-hr@ec.europa.hr ili putem besplatnog telefona za potrošače 0800 414 414 (radnim danima od 10 do 14 sati).

Vaša podrška i svijest o potrošačkim pravima doprinose boljoj zaštiti svih nas!